Klantensysteem Home Kennisbank E-mail Automatische reply instellen voor emailbox

Automatische reply instellen voor emailbox Print

  • out of office, Automatische reply, auto reply, automatisch antwoord, afwezigheidsmelding, afwezigheidsmail, afwezigheidsbericht
  • 3

Je bent niet altijd bereikbaar of soms wil je ook niet altijd bereikbaar zijn per mail. Dan is het instellen van een auto-reply handig. Dit is eenvoudig zelf te regelen in het klantscherm. Volg hiervoor de volgende stappen:

1) Log in op: https://mijn.jvhhosting.nl/

2) Zoek via onze recent gelanceerde zoekfunctie het hosting of e-mailpakket op waar je de auto-reply voor wilt instellen. 

3) Klik op het hosting of e-mailpakket. Dan kom je op een scherm als onderstaande. Daar klik je op 'Ga naar de hosting omgeving (Plesk). 
Dit staat links bovenaan onder het kopje 'in één klik inloggen'

 

4) Als je dit hebt gedaan, dan wordt je direct ingelogd op de juiste server en ga je naar de Plesk beheeromgeving. 

Daar kun je onder het kopje e-mail (linker menu e-mail even aanklikken) de actieve mailadressen inzien. 

Voorbeeld: 

Als je dan op een mailadres klikt en dan op het tabje 'auto reply'. Dan kan je daar zelf per e-mail een out-of-office reply instellen. 
Bijvoorbeeld voor een bepaalde periode of voor onbepaalde tijd. Zie:

That's it, 

Succes, 

 


Was dit antwoord nuttig?

« Terug