Soms krijg je van het mailprogramma op je telefoon, tablet of PC een melding dat een beveiligingscertificaat verlopen of ongeldig is. Dat kan verschillende oorzaken hebben, maar meestal heeft dit te maken met de accountinstellingen in het mailprogramma dat je gebruikt. Hiermee zorg je ervoor dat jouw mailclient correct verbinding kan maken met onze servers.
Om jouw mailbox goed in te stellen in mailprogramma’s als Outlook of Windows Mail heb je een aantal gegevens nodig. Dit zijn je e-mailadres, wachtwoord en naam van de hostingserver voor inkomende en uitgaande mail. De naam van de hostingserver is nodig zodat het mailprogramma weet op welke server jouw mailbox te vinden is en via welke weg het programma kan ontvangen en versturen.
Als je mailhosting bij Jvhhostinghebt is het belangrijk dat je dit aanpast naar de juiste servernaam:
Deze server naam ziet er als volgt uit: webXX.movenext.nl of dsX.jvh.systems
Op de plaats van de twee X’en staan cijfers bijv:
web11.movenext.nl
web12.movenext.nl
web14.movenext.nl
web15.movenext.nl
ds4.jvh.systems
ds8.jvh.systems
Hier vind je wat jouw servernaam is. Zodra je deze aanpassing gedaan hebt, start dan je mailprogramma opnieuw op. Meestal is de melding daarmee opgelost! Blijft de melding bestaan? Neem dan contact met ons op!
Zie hier artikel over hoe je je email instelt -> https://mijn.jvhhosting.nl/knowledgebase/2/Algemene-instellingen-van-email-voor-alle-mailprogrammaandsharp039s.html